du kom som en vind

åkte till mormor&morfar vid 1 ungefär. va där, åt, snackade&så, sen stack vi till media markt för att kolla systemkamera åt mig, men wah va slutsålt det va, inte en ända kamera fanns typ, eller ingen som jag ville ha, men åkte upp till elgiganten&expert, hittade min älskling♥ haha nej, men det blir nog en nikon d3100 eller en d5000, intresant va?.. sen stack jag&carro hem till henne, hon fixade hennes hund inför en utställning imån, hoppas det går bra! men medans hon gjorde det kollade jag på deras kamera, en d5000, jag älskar den...... men vi får se vilken det blir! sen gick vi och träffade frida&dom en stund med, nu ligger jag i min säng och är typ sjuk, jämte mig ligger, alvedon, näsdroppar, ögondroppar,vatten&massa skit.. får se om jag kan sova, isåfall tror jag jag gör det nu.. ska nog messa med rebecka med, PUSS!


Kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn?
kom ihåg mig

din e-postadress

ska jag kolla din blogg?

skriv något kul, så blir jag glad!

Trackback
RSS 2.0