nothing but love

öjöjöj. jag lovar bättre uppdatering, men vad händer - den blir sämre. bra jobbat elina! bra. jobbigt det här med vintern, typ 20 minus grader när man går ut&ska ta bussen.. brr. fattar ni, 20 MINUSGRADER. wa, längtar ngt otroligt mycket till när släkten åker till egypten, mitt favoritställe, lätt! underbara människor där med fan, helt sjukt härliga! haha. saknar det, åker dit i mars iaf, ngr månader kvar.. december januari feburari mars, 4 månader.. på fredag är det julafton, &jag gillar inte julen, jätte viktig information, eller inte -.- vet att det är liiite tidigt att lägga ut bilder från 2010 nu, men är inte hemma på nyår för jag är i danmark med bästavän då, möjsigt. &bilderna är på denna datan + att jag har extremt tråkigt, så bilderna kommer ut nu, finns många cpfula bilder, men shit the same!..

skolavslutning, nathali jossan jag & felicia.

skolavslutningen lite senare på kvällen, jag&syster.

göteborg&lisseberg med bästavän.

helsingborg med laget, eskilscupen.

göteborg&lisseberg med kusin.

sommarlovet, kvällar på stan (på bilden är det clar0 frid0 &emm0- världens bästavänner!)

ngn sommarkväll med folk (love johan&frida on tha bild)

tältning som slutade att vid 6-7 på morgonen gick vi in&la oss(jag clara mia frida emma. filippa
ligger på golvet som (synsinte)&matilda som tar kortet- haha!♥)

åka buss med syster typ överallt.



fezZzZzZZzzZZzzZZZzt hos sanna med massa folk, finns jävligt många bilder, men lägger bara upp ngr st.

wi ta sönder damsugare.

donken med underbara, finns ngn sjuk film också.

kemi(fysik kanske?) vene, men fan va sjuk du är!

utanför systers skola.
 
ngn kväll vi va ute. (inte länge sen)

på buss påväg till Grand Samarkand.

helt klart ett av dom bästa ställerna på jorden, egypten!

orkar inte lägga upp fler bilder, men om jag hittar några kul så lägger jag upp dom med.
NU: tv/duscha/kolla bloggar. stor_puss

Kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn?
kom ihåg mig

din e-postadress

ska jag kolla din blogg?

skriv något kul, så blir jag glad!

Trackback
RSS 2.0