290510311010 du är styrkan att överleva, du ger mig inre kraft.

i danmark - därför uppdateringen är så dålig.
idag har vi inte gjort något, legat och kollat på filmen ''jennifers body'' - helt ärligt, galet bra film. &megan fox är ju så grymt snygg..  ligger i min och systers säng&känner mig helt ful, haha ska snart fixa mig tror jag, sen får vi se vad som händer ikväll, går nog ut. just det, haha märit stog borta i köket och kollade ut i typ 2 minuter, helt tyst, så vänder hon sig om&kollar på mig och säger:  - vart slänger man sånna här flaskor? jag mår inte bra..  
så håller hon upp en pucko flaska som hon drack upp på två fucking minuter.. låter sjukt tråkigt, men fan vad jag skattade.. ni skulle sett. kollade nyss på lite bilder från egypten, sjukt vad jag älskar det landet, människorna är ju helt galet underbara där också, tyckte ni behövde veta det.. intresant va? nej. jaja skitsamma, kommer nog ngt onödigt inlägg senare. puss&gott nytt år.

''håkan - det finns många snygga killar där nere.
märit - ja men du är ju fan bög''
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH skönast idag.


Kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn?
kom ihåg mig

din e-postadress

ska jag kolla din blogg?

skriv något kul, så blir jag glad!

Trackback
RSS 2.0