can't believe it

roligt att jag skrev ett inläpp på blogg igår&la upp det, men det ville tydligen inte upp på bloggen.. bra!
men jag har andledningar till att inte bloggat på ett tag. för att jag inte orkat&för att det hänt saker. helgen va iaf bra, sov hos becka fredag-lördag, sen hos clara med sannah lördag-söndag. ni är fucking underbara. sen va vi med lite folk på kvällen med, typ adam robin clementino&massa. slutade iaf skolan 20 över 2, eller 20 över 3, vetinte vilket av det, men ah, gick hem&satte mig framför tvn, nu ligger jag i sängen&fryser, fan va kallt det är!
har kemiprov imån, vet inte änns vafan det är för ngt.. fyfan, jag får damp. nu ska jag iaf kolla lite bloggar&smsa lite (a) LATER0.


Kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn?
kom ihåg mig

din e-postadress

ska jag kolla din blogg?

skriv något kul, så blir jag glad!

Trackback
RSS 2.0