what happens when you become the main source of her pain

ligger fortfarande i min underbara säng&snackar med edison. kan inte resa mig upp, känns som om jag ska svimma då.. o usch vad dåligt jag mår. blir inte bättre av att jag inte hittar knapparna till tvn. ska nog beställa lite kläder ikväll tror jag. det är ju bara ca. fyra veckor till jag åker till thailand. ska bli så sjukt skönt, men kommer sakna alla..♥ nu ska jag hitta knapparna till tvn&sen lär jag somna. puss

i look up, it's just me standing in the mirror
these fuckin' walls must be talking, cuz man i can hear them
they're saying you've got one more chance to do right - and it's tonight
 now go out there and show that you love them before it's too late
''but baby wait'' it's too late, you made the choice''


Kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn?
kom ihåg mig

din e-postadress

ska jag kolla din blogg?

skriv något kul, så blir jag glad!

Trackback
RSS 2.0