totally spies

har inte hunnit blogga dom senaste dagarna, har varit i stan och sånt, så inte orkat bry mig hihi (a) nu sitter jag som vanligt vid tvn med datan &ska spela mitt älskade beroendeframkallande spel (josses fel att jag började!!!) igår va jag iaf och träffade frida först, sen så skulle hon till florim, då träffade jag emma&laureta en stund. köpte två tröjor också, eller inte tröjor, men skitsamma, en med korsad rygg från monki & en med en dragkedja på ryggen från HM, fick båda för 249 kr. glad! fick en systemkamera i förgår också, ÄNNU GLADARE! nä nu ska jag duscha, spela spel på facebook, &sen ringa edison. kommer nog minst ett inlägg till sen, pusspuss


Kommentarer

kommentera inlägget här:

ditt namn?
kom ihåg mig

din e-postadress

ska jag kolla din blogg?

skriv något kul, så blir jag glad!

Trackback
RSS 2.0